Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la teva experiència d'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Més informació Estic d'acord

La volta al Bages

Etapa 11 | El Serrat dels tres Senyors - L'alzina del Salari

Sortim del Serrat dels tres Senyors a la carretera de Monistrol de Calders a Sant Llorenç Savall, enfilem suaument per una llarga pista que tot seguit entra en territori cremat fa pocs anys i en ple procés de recuperació. Tot i així veurem que algunes reconades mes ombrívoles es varen salvar i ens donen idea del que era abans del desastre. Aquesta sensació d'haver perdut una part important del nostre patrimoni natural ens acompanya fins al peu del Montcau que des d'aquesta vesant no es ni de bon tros la muntanyeta per anar-hi amb la iaia que sembla des de l'altra costat per on acostumem a anar-hi. Des del cim veurem perfectament el camí fet i bona part del Bages, ara ja gairebé tot es baixada, tret de la primera part que en direcció a La Mola puja suaument fins a trobar el trencall que ens durà a L'Alzina del Salari a la carretera de Navarcles a Terrassa.

Concepte Valor
Distància 14 Km
Desnivell acumulat pujant 863 m
Desnivell acumulat baixant 763 m
Altitud màxima 1.024 m
Altitud mínima 647 m

Podeu descarregar les fotos d'aquesta etapa de la Volta al Bages al següent enllaç.

Podeu consultar més informació, i descarregar el track per a GPS des d'aquí.