Detalls de l'activitat
FLAMA CANIGÓ - SANTPEDOR EQUIP-5 2016 - BICI-CARRETERA
Es mostren a continuació tots els detalls de l'activitat.
| Imatge de l'activitat | |
|---|---|
|  Bicicleta carretera | |
| Detall de l'activitat | |
| Activitat | FLAMA CANIGÓ - SANTPEDOR EQUIP-5 2016 - BICI-CARRETERA | 
| Modalitat |  Bicicleta de carretera | 
| Data | Dijous, 23 de juny del 2016 | 
| Hora | 12:00 | 
| Dificultat | Superior | 
| Desnivell | m | 
| Distància | 58 Km | 
| Durada | 2:30 | 
| Terreny | Carretera | 
| Passos aeris | No | 
| Grimpades | No | 
| Punt de sortida | Collada de Tosas | 
| Material necessari | Bicicleta de carretera i tot el material necessari per pedelar! | 
| Descripció | Cinquè equip pel transport de la Flama, anirà des de la Collada de Tosas fins a Berga que l'esperarà l'equip de BTT. Es requereix una certa forma física. | 
| Coordinador/a | Antoni Puiggros Colldeforn | 
| Enllaços | |
| Tracks del recorregut | ...cat/portal/programa/imatges/activitats/477/Flama_2013.rar | 
| Preus de l'activitat | |
| Preu socis/es del 2x2 | 0,00€ | 
| Preu no socis | 0,00€ | 
| Assegurança obligatòria | Per participar en aquesta activitat és necessari estar federat/da. La modalitat d'assegurança federativa de la FEEC que es necessita per poder participar a l'activitat és la C. En cas que no disposis d'aquesta assegurança, el preu de la inscripció a l'activitat s'incrementa 0,00€ en concepte de l'assegurança. | 
Aquesta activitat està limitada a 5 persones. Superat aquest número d'inscripcions, ja no serà possible inscriure's a l'activitat. Les úniques inscripcions que es tindrán en compte són les realitzades en aquest lloc web.
Les inscripcions per a aquesta activitat es tancaran el dilluns 20 de juny de 2016. Passat aquest dia, ja no serà possible inscriure's a l'activitat.
			
											 
							 Octubre 2025
						Octubre 2025
							