Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la teva experiència d'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Més informació Estic d'acord

La volta al Bages

Etapa 12 | L'alzina del Salari - Aeri de Montserrat

Sortim de L'Alzina del Salari a la carretera de Navarcles a Terrassa, pugem al Coll de les tres Creus i enfilem el Camí Ral un bon trosset fins a desviar-nos a l'esquerra per un corriol primer i una ampla pista després, tot cara avall, seguirem una torrentera i trobarem la font dels Carlets, a partir d'aquí pujarem una mica i travessarem la carretera de Castellbell a Rellinars i Terrassa, des d'aquest punt el camí es fa complicat de seguir, no pas pel terreny, mes aviat per la quantitat de canvis que cal fer per salvar autopistes, carreteres, vies ferroviàries, urbanitzacions i d'altres obstacles naturals. Tot i així, crec haver enllaçat prou dignament l'itinerari per aquesta part del territori de forma que tan sols el soroll dels vehicles passant per l'autopista ens recordin que la civilització ens envolta. Després de travessar una de les múltiples urbanitzacions de Vacarisses, enfilem l'última pujada cap el Coll de les Bruixes i ens deixarem anar per un corriol fins l'estació de l'Aeri i l'autocar

Concepte Valor
Distància 21 Km
Desnivell acumulat pujant 625 m
Desnivell acumulat baixant 1.237 m
Altitud màxima 872 m
Altitud mínima 115 m

Podeu descarregar les fotos d'aquesta etapa de la Volta al Bages al següent enllaç.

Podeu consultar més informació, i descarregar el track per a GPS des d'aquí.